Uw hulp aan huis en bedrijf bij pc problemen


Franke Boersma
Pc Probleempje
laan van Vredestein 31
2552 DT Den Haag
kvk. 27373201
BTW nr NL122227517B01
 TELEFOON

06-21801076
070-7520821

Telefonisch bereikbaar op Maandag tm Vrijdag

09:00-20:00

Zaterdag

09:00-17:00

Laat bericht achter als ik niet op neem! Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.



Een pc probleempje ?

Pc Probleempje rekent voor het eerste kwartier bij u thuis 17,50 euro.

Daarna rekent Pc Probleempje voor het installeren van Software en Hardware 30 euro per uur.

Wat is het probleem software matig of hardware matig?
Hoe wilt u het oplossen?

Zelf repareren? Via internet is een bron van informatie te vinden.

Het oplossen van virussen, Wormen en register problemen, kan vaak via gratis programma’s.
Indien het op deze eenvoudige manier opgelost kan worden kost het u natuurlijk ook niets.

Geen tijd of vertrouwen dat u het probleem of de pc reparatie zelf kunt oplossen?
Kies dan voor deskundige hulp bij u thuis of bedrijf!

Voor instructies en cursussen gelden andere bedragen. Dit is afhankelijk van het aantal personen en de tijd die ik hiermee bezig ben.

Voor het oplossen van problemen voert Pc Probleempje het no cure no pay beleid.

Ik reken dan alleen de 17,50 euro voorrij kosten!

Stuur een email voor een prijsopgave van de kosten van de reparatie of via het contact formulier
Ik bekijk dan of ik langs moet komen of dat er een oplossing is die u zelf kunt toepassen.
Anders kom ik bij u thuis om te zien hoe het computer of laptop probleem opgelost kan worden of om ondersteuning te geven.

Ook als u wilt leren om te gaan met uw eigen Windows Pc of wilt u legitieme software of hardware zoals geheugen, harde schijf, draadloos netwerk of printer installeren kom ik graag bij u langs.
Configuratie, Windows herinstallatie, back-up maken, website maken, het is allemaal te leren.

De kosten zijn sterk afhankelijk van de tijd waarmee ik er mee bezig ben en de opdracht.
Wel maak ik met u van te voren duidelijke afspraken hoeveel het eventueel kan gaan kosten.

Wilt u liever uw Computer of laptop langs brengen? Dat scheelt natuurlijk in de prijs!

Voor het vooronderzoek reken ik voor het eerste kwartier 7,50 euro. In overleg word dan bekeken wat er gedaan moet worden en wat het dan verder zal gaan kosten.
Ook kan ik indien gewenst via hulp op afstand over uw schouder “meekijken” een advies geven.
Kortom ik ben ervan overtuigd dat u zelf kunt leren welke problemen u wel kan oplossen en welke niet.

Nog even een overzicht wat u kunt verwachten

Voorrijkosten 17,50 euro (inclusief 15 minuten onderzoek)
Uurloon 30,00 euro
Vooronderzoek bij mij aan huis 7,50 euro

Pc Probleempje komt bij u thuis om volgende computer problemen aan te pakken.
Herinstalleren van uw PC met uw eigen software
Installeren van legitieme software en uitleg ervan
Installeren van uw eigen hardware
Cursus internet
Cursus Windows PC gebruik
Configureren van uw Windows PC
Verwijderen van virussen en Spyware
Assisteren bij het bouwen van een eigen website
Adviseren over software en hardware
Installeren van uw nieuwe PC
Hulp op afstand
Onderhoud van uw PC systeem zoals back up maken en het opschonen van het register
Configuratie voor het draadloos netwerk
Alle anderen computer problemen die u ter sprake brengt zal ik u van te voren laten weten of dit haalbaar is.

Klachtenregeling


Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening.

Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.

Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.

Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

ICTWaarborg biedt een bemiddelingsmogelijkheid waarvan consumenten gebruik kunnen maken door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Als voorwaarden geldt onder meer dat: het probleem is besproken met de betrokken ICTWaarborg-deelnemer en de klachtenprocedure van het bedrijf is doorlopen;

het moet gaan om een ICT-product of -dienst die valt onder de kenmerkende ICT-activiteiten van de

ICTWaarborg-vakgroep(en) waarvoor de deelnemer was aangesloten op het moment dat het probleem ontstond;

het bedrijf is gecertificeerd deelnemer op het moment dat u uw bemiddelingsaanvraag indient;

er is geen andere partij is ingeschakeld om tot een oplossing te komen.

De volledige voorwaarden vindt u op www.ictwaarborg.nl.